Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Hey, teacher, leave tha gays alone!

Είμαι στην σχολή, όπου κάθομαι μαζί με την κολλητή μου και ως συνήθως βαριόμαστε αφόρητα.
Αυτή παίζει με το κινητό της κι εγώ έχω στο ένα μου αυτί το ακουστικό απο το mp3 player και ακούω μουσική
μπας και περάσει λίγο πιο ανώδυνα η ώρα...
Ο καθηγητής είναι ένας συντηρητικός 50άρης που μέχρι να τελειώσει μια πρόταση είσαι ήδη στο 3ο όνειρο!
Και ξάφνου, τον ακούμε να λέει, "Εγώ αυτό το gay (!) δεν το δέχομαι και είμαι αντίθετος με το να μπορούν
να παντρευτούν"
Πεταγόμαστε ταυτόχρονα και οι δύο, πέφτουν κινητά και mp3, σταματούν όλοι οι συμμαθητές να μιλάνε γιατι
υποψιάζονται το τι θα επακολουθήσει, παίρνουμε θέσεις μάχης και αρχίζουμε τον αντίλογο.
Η κολλητή μου είναι straight αλλά απο τότε που άρχισε να κάνει παρέα μαζί μου έχει γίνει χειρότερη και
απο εμένα στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων!
Να φανταστείτε οτι μετα βίας με άφησε να αρθρώσω κουβέντα. Μόνο που δεν τον έβρισε τον καθηγητή για τις
απόψεις του. Αφού να φανταστείτε, φτάσαμε σε σημείο να προσπαθώ να την κάνω να χαλαρώσει γιατι τα είχε
πάρει στο κρανίο περισσότερο και απο εμένα. Ο καθηγητής μέχρι στιγμής απορεί γιατί τόση αντίδραση μέχρι
που μου λέει "Αν ήταν σωστό να είσαι gay θα γινόμουν κι εγώ κι εσύ"
"Εγώ είμαι του λέω, μια χαρά σωστό είναι οπότε μπορείτε να γίνετε κι εσείς αν θέλετε!Ποτέ δεν είναι αργά"
Κόκκαλο ο καθηγητής.
Η κολλητή : "Και αν ο φίλος μου θέλει να ολοκληρώσει την ευτυχία του με έναν άνθρωπο κάνοντας ένα γάμο πρέπει
να μπορεί να το κάνει. Εσείς που παντρευτήκατε καλύτερος είστε?" (αχ πόσο περίφανο με κάνεις!)
Ο καθηγητής συνεχίζει λέγοντας οτι ο θεσμός του γάμου είναι κάτι ιερό που δεν πρέπει να βεβηλωθεί.
Εγώ : "Δηλαδή οι γάμοι που γίνονται απο συμφέροντα ή αυτοί που κρατάνε λιγότερο και απο την τελετή δεν
είναι βεβήλωση του θεσμού, ο γάμος ομοφιλοφίλων θα ήταν"
Τελικά, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν καταλήξαμε σε κάποια συμφωνία περι του θέματος, απλά ο καθηγητής
σταμάτησε κάποια στιγμή να αντιπαρατίθεται και άλλαξε θέμα.
Το περιστατικό αυτό είναι μια μικρογραφία του τι γίνεται γενικότερα τον τελευταίο καιρό σχετικά με το θέμα.
Και ευελπιστώ πως κάποια στιγμή, θα σταματήσουν οι αντιπαραθέσεις, θα αλλάξουν θέμα αυτοί που τώρα έχουν
βάλει σκοπό της ζωής τους να "διασφαλίσουν την διατήρηση του θεσμού του γάμου" και θα αποκτήσουμε κι εμείς
τα ίδια νόμιμα δικαιώματα που έχει κάθε ετεροφιλόφιλο ζευγάρι.
Και στα δικά μας λοιπόν!

12 σχόλια:

ρΟ είπε...

:)
να χαμογελάς που έχεις μια φίλη χωρίς ταμπού και κολλήματα.Και ακόμα περισσότερο που δεν τη σταματάει τίποτα όταν νοιώθει πως προσβάλουν όχι εσένα απαραίτητα αλλά μια κοινωνική ομάδα.
Όμορφος άνθρωπος.
και εσυ κι εκείνη:)

OneGaySoul είπε...

ْΧαμογελάω roxanred! Ευχαριστούμε!
Φιλιά!

Because of you... είπε...

Χαρηκα ειλικρινα μολις διαβασα τη δημοσιευση σου..

Εχω κι εγω μια φιλη η οποια δεν ειναι straight, οπως και αλλες αρκετες.. Το εμαθα στη δευτερα λυκειου κι εκτοτε (οχι οτι και πριν δεν ημουν) ειμαι απ' αυτους που φροντοφωναζουν για την υπερασπιση των δικαιωματων τους..
Εχω κανει απειρες συζητησεις και απειρους καβγαδες με φιλους, παρεες και κολλητους που μου λενε "Εμενα αν το παιδι μου βγει γκει, θα το αποκληρωσω και θα το διωξω απο το σπιτι".. Τι λες ρε φιλε??? Εισαι καλα? Τι παει να πει θα το διωξεις? Γιατι το θεωρεις ανωμαλια ενας αντρας να βρισκει την απολυτη ευτυχια με καποιον αλλον, οταν εσυ ο ιδιος ως ονειρο ζωης εχεις να δεις 2 λεσβιες να φιλιουνται? Δηλαδη με μας τις κοπελες δεν ειναι ανωμαλια ενω με τους αντρες ειναι?

Τι ανουσιος και βλακωδης διαχωρισμος ειναι αυτος??

Ειλικρινα μου ερχεται να τους πλακωσω στις σφαλιαρες ειδικα οταν μου λενε πως ειμαι τρελη οταν λεω πως αν το παιδι μου αποφασιζε το δρομο της ομοφυλοφιλιας, εγω θα ημουν στο πλάι του και θα ημουν πολυ περιφανη που ειμαι μητερα του.. Αλλα εχει ο καιρος γυρισματα.. Ειλικρινα ευχομαι απλα να ειναι η αντιδραση τους μια αντιδραση ανωριμη και αν μην την πιστευουν τοσο οσο την υπερασπιζονται..

Το πιο σημαντικο ατομο στη ζωη μου, εκεινο που ηταν διπλα μου σε καθε στιγμη της ζωης μου, καλη και κακη, εκεινο που ετρεχε καθε φορα που το ειχα αναγκη.. δεν ειναι straight! Και ειμαι πολυ περιφανη που ειναι στη ζωη μου και ειναι η αποδεικη για μενα σ' αυτο που φροντοφωναζω στους αφελεις φιλους μου "Δεν εχει σημασια τι κανει ο καθενας στο κρεβατι του αλλα το ποσο θα σου σταθει, ποσο θα σε νιωσει και θα ειναι διπλα σου.. Μην κρινεις τον αλλον απο τον τροπο που διαλεγει αν ειναι ευτυχισμενος, ακομα κι αν δεν τον εγκρινεις.. Δες τον εσωτερικο του κοσμο.."

Ενα μεγαλο μπραβο στη φιλη σου λοιπον!!

Κι ενα μεγαλο ευχαριστω για.. την υποθετικη σου προσφορα για το κουταβακι.. Με συγκινησε και με γεμισε ελπιδες..

Σ' ευχαριστω πολυ που περασες απο τα μερη μου, ελπιζω να τα λεμε συχνα..

Συγγνωμη για το... σεντονακι!!

Μαιρη :)

Κώστας είπε...

Αυτό ήταν αρκετά δυνατό ποστ.

Μπράβο σου για το θάρρος της γνώμης σου και της ειλικρίνιας σου!

Η στάση σου είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας.

Και φυσικά είσαι τυχερός που έχεις τέτοια φίλη!

OneGaySoul είπε...

Μαίρη, θα τα λέμε σίγουρα φαίνεσαι όμορφος άνθρωπος...!Ευχαριστώ και πάλι
Ναι, Κώστα, πράγματι είμαι τυχερός!
Thanks
Φιλιά!

Equilibrium είπε...

Coming out δλδ στον καθηγητή!?...


:)

Αρκούρης είπε...

"ποτέ δεν είναι αργά"!!! Μα πόσο υπέροχη ατάκα αυτή! Όσο για την υπόλοιπη συζήτηση, σε χαίρομαι πολύ που την έκανες!

phoinix είπε...

Την αγαπώ την φίλη σου!
αλλά και σε θαυμάζω για το θάρρος σου να του το πετάξεις στα μούτρα!
Σούπερ περιστατικό!

Το "εσείς που παντευτήκατε καλύτερος είστε?" πρέπει να γίνει σύνθημα!!

ειρηνη είπε...

τέλειο! συγχαρητήρια για το θάρρος σου! Τώρα όμως αν δεις τον καθηγητη να μην σε πολυ πλησιαζει δεν είναι τπτ! απλά φοβάται μην κολλήσει! (:Ρ)

θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην μαίρη που είπε όσα θέλω να πω εγώ! γιατί δεν θα είχαν προβλημα (δλδ τους αρεσει) να δουν δυο γυναίκες να φιλιούνται?

g for george είπε...

Εγώ αν και το διάβασα χθες, ξεχάστηκα και δεν άφησα σχόλιο..!
Πολύ καλό ποστ και πολύ δυνατό σε βρίσκω για να κάνεις αυτήν την συζήτηση στην σχολή σου. Κοίτα πώς αλλάζουν οι εποχές, ε.. αν αυτό συνέβαινε όταν εγώ πήγαινα σχολείο, ούτε λόγος να ήμουν σαν κι εσένα.

Αλλά είναι καλό τελικά που οι νεότεροι βγαίνουν τόσο μπροστά και υπερασπίζονται τον εαυτό τους. Εσείς θα μας σώσετε!

OneGaySoul είπε...

Thanks για τα καλά σας λόγια.
Φιλιά!

mahler76 είπε...

Μπράβο για το θάρρος και των 2 σας. Μακάρι όλοι στις σχολές μας να ήμασταν το ίδιο δυναμικοί.