Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος

Άλλη μια νέα αρχή...
Δεν είναι το πρώτο μου blog αυτό. Το προηγούμενο έχει κλείσει εδώ και κάποιο καιρό για διάφορους λόγους. Αλλά τελικά δεν μπορείς να μείνεις πολύ καιρό μακριά απο κάτι που αγαπάς. Επιστρέφω λοιπόν στον τόπο του εγκλήματος, αλλά νιώθω σαν να είναι πρώτη φορά. Ξεκινάω με τον ίδιο ενθουσιασμό που ξεκινάς κάθε τι καινούριο αλλά και με κάποια ανασφάλεια. Θυμάμαι άραγε να γράφω? Έχει μέρες που παιδεύομαι με το πρώτο αυτό ποστ. Αλλά ίσως είναι απλά το τράκ που νιώθεις ξεκινώντας κάτι νέο. Ευελπιστώ πως θα επανέλθω στα φυσιολογικά μου επίπεδα αρχίζοντας να ξαναγράφω.
Μου έλλειψε.
Η επικοινωνία, το να εκφράζομαι με αυτόν τον τρόπο, ακόμα και το να με βρίζουν για τις διαφορετικές μου απόψεις!
Fit to fly λοιπόν, έτοιμος δηλαδή να ξεκρεμάσω τα φτερά μου απο τον τοίχο και να αρχίσω πάλι τις περιπλανήσεις στον κόσμο της Blogόσφαιρας.
Να καταθέσω τα μικρά και μεγάλα μυστικά και να μοιραστώ τις ιστορίες μου.
Αυτά για την ώρα...
To be continued...

6 σχόλια:

Κώστας είπε...

Πρώτο σχόλιο στο μπλογκ σου!
Καλώς σε ξαναβρίσκω :)

OneGaySoul είπε...

Στο είπα οτι εσύ θα μου την έπαιρνες την παρθενιά!
Thanks!

APSOY είπε...

Είμαι ο επισκέπτης Νο69!!! :DDD

Καλή (νέα) αρχή κι από εμένα! :)

OneGaySoul είπε...

Τυχερός αριθμός apsou!

Because of you... είπε...

Χαιρομαι που αποφασισες να συνεχισεις αυτη την ομορφη συνηθεια σου..!

Και με επιβεβαιωσες αμεσως με το παραπανω ποστ περι γαμου μεταξυ ομοφυλοφιλων..

Χαιρομαι που διασταυρωθηκαν οι δρομοι μας λοιπον!!

Καλη αρχη στο καινουριο σου ξεκινημα!Ελπιζω να βλεπουμε συχνα τα γραφομενα σου!

ΠΟλλα φιλια!

OneGaySoul είπε...

because of you, thanks για τα καλά σοθ λόγια!