Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Σκέψεις στο mixer...

Δεν ξαναβλέπω τηλεόραση, έχει αρχίσει να με εκνευρίζει αφάνταστα.
Άσε που κινδυνεύω να σπάσω καμιά οθόνη αν ξαναδώ παπά στα παράθυρα να με αποκαλεί ανώμαλο, λάθος της φύσης κτλ.
Την άλλη εβδομάδα αρχίζω εξετάσεις στην σχολή, δεν έχω ανοίξει βιβλίο και δεν το βλέπω να ανοίγω!
Είμαι στα πρόθυρα του να ληστέψω τράπεζα γιατί βαρέθηκα να είμαι άφραγκος (αλλά είμαι τόσο σπάταλος που σε μια εβδομάδα μπορεί να τα έχω φάει και να παραπονιέμαι πάλι, οπότε άστο!)
Με ξύπνησαν σήμερα πρωί πρωί, μου χτυπούσε την πόρτα μια κυρία η οποία έκανε έρανο για μια εκκλησία. Της είπα οτι η εκκλησία έχει λεφτά και αν θέλει να κάνει έναν έρανο για μένα που τα έχω μεγαλύτερη ανάγκη. Δεν δέχτηκε.
Η κολλητή μου με κοροιδεύει γιατί είμαι ερωτευμένος και όταν χτυπάει το τηλέφωνο κάνω σαν χαζοχαρούμενο!
Αλλά ευτυχώς που είμαι ερωτευμένος γιατί τα βλέπω όλα θετικά. Βέβαια και όταν δεν ήμουν, πάλι θετικά τα έβλεπα. Αλλά τώρα η αισιοδοξία μου έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο!
Άντε μωρό μου, πότε θα έρθει το Σαββατοκύριακο να φύγουμεεεεεεεε (θα πάμε εκδρομούλα!)
To βιντεάκι είναι το The real thing της Lisa Stansfield το οποίο (ξανα)ανακάλυψα πρόσφατα και ακούω μανιωδώς)

8 σχόλια:

ειρηνη είπε...

πω πω! είπες τα πάντε μεσα σε 10 γραμμές! φοβερο ταλέντο!

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!

OneGaySoul είπε...

Χαίρομαι που εσύ βλέπεις ταλέντο γιατί εγώ βλέπω αδυναμία να μαζέψω το μυαλό μου και να γράψω ένα post της προκοπής!
Ευχαριστώ.
Φιλιά!

breezer είπε...

Μια χαρά είναι το post. Μου φαίνεται θέλεις να ακούς καλοπιάσματα. Καλά να περάσετε και be always in love!!!

Equilibrium είπε...

είσαι λακωνικός βλέπω!

-εμένα τα έπιπλα δεν κοιτούν από καιρό προς την τιβί
-η τράπεζα δεν έχει ρευστό, άσε 2 βδομάδες τώρα προσπαθώ να εξαργυρώσω μια επιταγή
-μια χαρά απάντησε στη θεούσα
-για τον έρωτα το προσπερνω... ποναει αυτο
-καλά να περάσετε! κι εγώ ανεβαίνω σαλόνικα (αλλά για δουλειές γμτ!)

g for george είπε...

Γουστάρω χαζοχαρούμενους ανθρώπους!
Έτσι να είστε πάντα!

Θυμάμαι κι εγώ πώς ήμουν κάποτε και είχε πλάκα!

Αρκούρης είπε...

ταλέντο όντως, δεν το συζητώ: ότι έχει σημασία, το κάλυψες στο πι και φι. Αναμένω ενημέρωση για το πως τα πήγε η εκδρομή (με όλες τις ζουμερές λεπτομέρειες φυσικά! Όλες όμως.)

Αρκούρης είπε...

ταλέντο όντως, δεν το συζητώ: ότι έχει σημασία, το κάλυψες στο πι και φι. Αναμένω ενημέρωση για το πως τα πήγε η εκδρομή (με όλες τις ζουμερές λεπτομέρειες φυσικά! Όλες όμως.)

Because of you... είπε...

Ευχομαι να βρεις την ορεξη για να διαβασεις... Αν θες σου δινω απλοχερα λιγη απ'τη δικη μου που, περιεργως μετα απο 21 χρονια, μου ηρθε σε αφθονια αυτες τις μερες!

Ολα μια ιδεα ειναι, να περασουν κι αυτες οι εξετασεις να πανε στα κομματια και μετα εχει ο Θεος!

Οσο για την τηλεοραση... το θεμα με τους παπαδες εχει οντως εχει παραξηλωθει!!

Τις καλησπερες και τη θετικη ενεργεια μου!

Φιλια :)