Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Age is just a number

Η ηιλικία είναι απο τα τελευταία πράγματα που κοιτάζω στον άλλο. Για άλλους παίζει πολύ σημαντικότερο ρόλο. Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν οι άντρες που είναι μεγαλύτεροί μου, αλλά δεν έχω συγκεκριμένο target group.
Δεν θα απορρίψω η θα εκρίνω κάποιον λόγω ηλικίας.
Τον τελευταίο καιρό είμαι με κάποιον που έχει σχεδόν τα διπλά μου χρόνια.
Και καμιά φορά παρατηρώ περίεργα βλέμματα. Η ακούω "είναι πολύ μεγάλος για σένα".
So what?
Για μένα είναι ένας αριθμός. Δεν είναι η ηλικία που βλέπω όταν τον κοιτάζω.
Εγώ βλέπω κάποιον που με κάνει και νιώθω όμορφα.
Βλέπω ένα χαμόγελο που με κάνει να θέλω να τον φιλήσω.
Βλέπω κάποιον που με κάνει να γελάω.
Βλέπω μια ζεστή ματιά.
Βλέπω έναν όμορφο άνθρωπο.
Βλέπω έναν λόγο να χαμογελάω.
Βλέπω κάποιον που αρχίζω να ερωτεύομαι...
Και δεν με νοιάζουν τα περίεργα βλέμματα. Και αδιαφορώ αν αυτός άρχισε να κάνει sex όταν εγώ άρχισα να μιλάω (η προυπηρεσία ποτέ δεν έβλαψε κανέναν!)
Όταν τα πράγματα που σε ενώνουν με έναν άνθρωπο είναι ικανά να εξαφανίσουν τις διαφορές τότε δεν έχουν καμία απολύτως σημασία.
Τα πράγματα που έχουν σημασία δεν περιλαμβάνουν αριθμούς, μεγέθη, στερεότυπα ή προκαταλήψεις.
Ο έρωτας δεν πρέπει να έχει λογική, ούτε να λογοκρίνουμε τα συναισθήματα.
Αν κάτι το νιώθεις σωστό τότε το πιθανότερο είναι να είναι σωστό...
Αν κάτι μου το λέει η καρδιά μου, θα το κάνω.
Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες...

5 σχόλια:

Σμέμνιος Ναΐτης είπε...

Χαίρομαι που έχεις την διάκριση να καταλαβαίνεις πως άλλα πράγματα είναι σπουδαιότερα από την ηλικία ενός ανθρώπου, και που το βιώνεις έμπρακτα. Για μένα το βασικό είναι να υπάρχουν δυνατότητες εξέλιξης της σχέσης και αν υπάρχει αυτή η προϋπόθεση τότε τα άλλα είναι περιττά.

APSOY είπε...

Μωρέ ας βρω εγώ κάποιον που να μου δίνει αυτά που περιγράφεις, και ας είναι και 90!
(υπερβολή :Ρ)

Μια χαρά σε βρίσκω!!!
Μακάρι να σκέφτονται έτσι οι εικοσάρηδες και σε 20 χρόνια από τώρα που θα τους χρειαστώ :Ρ
χεχεχεχε

OneGaySoul είπε...

Hehe, ε όλο και κάπιοι θα σκέφτονται έτσι!

Equilibrium είπε...

Χμμμμ

"Μπαμπάς και γιος;" αυτό μας ρώτησαν τις προάλλες

για μένα όμως δεν είναι θέμα η ηλικία, είναι θέμα τα ζητούμενα

welcome back και θα τα λέμε!

mahler76 είπε...

Όταν θα βρεθεί ο άνθρωπος που θα θέλει να νοιώσει μαζί μου όσα περιγράφεις τότε μάλλον δεν θα δώσω σημασία στην ηλικία. Ζήσε αυτό που έχεις πάντως και μην ακούς κανένα.